M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

unutamadim seni

unutamadim seni

Unutmadin seni

unutamadim

dotsakdayken, içimi dolaşirdin

gözüme gelirdin

kipriklerimi isladirken

yanağima yatirirdin yanağini

dodağıma yatirirdin dodağini

ve canimi okuyurdun caninla

ne fark eder ki

ben okuyurdum ya sen?

sen ağlayirdin sevincden ya ben?

arka-arkaya yatirdik

ya yan-yana

unutamadim her şeyi

heç neyi

seni

sensizliyi

senliyimi

artik unutdum özümü

yaz akşami

gece yari

göyün yildizlar şahitdir

ayiğiydi gözleri

göz atirdilar hapsi bize

yari sene

yari bene

ve elin elimdeyken

ve elim elindeyken

unutulmuyacak bu gece deyirdik

sen ve ben

ilk once

bene gelirken yüreyin

istanbula gedirdi yolun

buna şahit

seni bene getiren araba

ve sonu yollar apardilar seni benden

beni senden

yollar aldilar,

yollar kaçirdilar

istanbula…

ayriliğa…

ve ben o yüzden istanbol demem

ve o yüzden daha gölmem.

             2008.12.23

urmu-birlik köprüsü