M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

وطن

 

وطن دییه یار دئدیم؛

اوْنسوز منه عار دئدیم.

وطن دئدیم،

  وار دئدیم.

هارای اوْیار الیندن ؛

اوْ قارا گؤزلریندن.

 

گولوشومده چیچکدیر

آنامدیر،

 آغ بیرچکدیر.

گولومدیر،

چیلچیلکدیر.

هارای اوْ یار الیندن؛

اوْ قارا گؤزلریندن.

 

آغلایاندا گؤزمدور؛

دیلیم یانار سؤزمدور.

من من اولسام،

               اؤزومدور.

هارای اوْ یار الیندن؛

اوْ قارا گؤزلریندن.

 

من اونا کیم،

دئمه دیم.

قیزیل یا سیم،

دئمه دیم.

سنسن دردیم،

دئمه دیم.

هارای اوْ یار الیندن

اوْ قارا گؤزلریندن

 

بولبول منم،

گولوم سن.

آغلاما سن،

گولومسن.

بولبولوم سن،

گولوم سن.

هارای اوْ یار الیندن

اوْ قارا گؤزلریندن

 

گئدر گؤزومدن آغیم؛

سنسیز سولار بوداغیم؛

ساپ سارالار یاناغیم.

هارای اوْ یار الیندن؛

اوْ قارا گؤزلریندن.

 

وطن آدیم،

سنسن می؟

من سن یادا،

سن من می؟

ایکیمیز بیر،

بدن می؟

هارای اوْ یار الیندن

اوْ قارا گؤزلریندن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد