M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

خییاو دوست..آغی

اؤزومو سئودیییم قده ر،

من سنی سئومیشم وطن.

تانری دییه اوندان بتر،

من سنی سئومیشم وطن.

 ***

آدینی یازدیم داغلارا،

یارپاقلارا، بوداقلارا،

گئتمه رم من اوزاقلارا،

من سنی سئومیشم وطن.

                                           ***         

کونلوم قوشون اوچوردما دای،

جانیمداسان گل ائتمه زای،

بایراغیندا اولدوزلا آی،

من سنی سئومیشم وطن.

*** 

آند ایچیرم بایراغینا،

اوره یینده کی یاغینا،

باش قویارام آیاغینا،

من سنی سئومیشم وطن.

*** 

من سنی سئودیییم قدر،

عومروم داها اولماز هدر،

سندن دوغار هم ایگید، ار،

من سنی سئومیشم وطن.

*** 

آدیم *هارای* سنه قوربان؛

شرافتیم سندن نیشان؛

وطن منه ـ منه اینان؛

من سنی سئومیشم وطن.

 

خییاو دوستاغی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد