M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

M e s u d H a r a y

Mesud Haray-In Özel Websitesi

قاچقین طالعمیز

 

Sen yavaşca ayaq götür

        Eşitmesinler bizi birden

 Qaçqin taliyimizdi

               Qaçiriq özümüzden.

"Her devrim oz balalarin bashin yiyer" demishler.ama bizde(güney Azerbaycanda) bu devrim bash tutmadan chalishanlarinin dedesini yandirmaqla ozunu gosterdi.Utqunup - utqunub danishdiq.bu derd bogazimizda sumuk qalmishlar kimi bizi sarsitdi.

Qözlerimizi,

         Yoxuya oudurdular.

   Qulaqlarimizi,

                 Yele.

Ve sen!

      Emekdaşim,

Dilini dişliyen günden

          LAL olubsan.

 

Diktatorlukdan, Ihanetden, iftiradan, Qara yaxmadan el chekin dedik. Siz duz menada vetenimize ureyiniz yanirsa vetendashlarimiza hormek beslemelisiniz. Vetendashin sevmeyen vetenin nece sevir?!?!

Vetenin seven vetendashin nece sevmeyir.

Men suchlu birisi, sizin vetenizde anadan oldum, azerbaycan vetendashi sayiliram, vetenimi sevdim diye ana dilinizde yazdim, sevincimi artiq genishlendirmek ichin shiire basdim ureyimi. Qadaqlandim,dustaqlandim, bu sevgi ozel hayatimi darma dagin saldi. Surgun dushduk, Ama uzulmedim. Dunene kimi bashimiza and ichenler bu gun canimiza qenim oldular.

Bu tenaquzlar edebiyatda yox, gerchek hayatimizda uz verir.

Siz bizi soyushdurmekle ureyinizi boshaltin. O chirkin ureyinizi ki ihanetlerle doludrla…..

 

Helelik bu qeder

Hormetle:

                   Mesud Haray

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
وولکان 28 دی 1385 ساعت 05:19 http://volcon.persianblog.com

ایکی ایل دن سورا
اوره ییم رضایت وئردی بئش کلمه سوز یازام
چوخ سوینرم گوزل بیانلاروزنان
تئزه دوغولان یازی باره سینده دانیشاسوز
سوزون خیر قدم لروزو گوزله ییرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد